Saturday 3 September 2011

salam.....aku dh lma xwt blog(mmg xpenah post pown)..
tiba2 ari nie aku tringin la plak nk gtau kt hampa suma...
aku try crita bg terperinci n bg panjang...hahahah..

sebenarnya,kelmarin aku p hospital...mst da sbb kn aku p...
aku p coz perut aku skit laa....dh dekat 2 hari enjin prut aku meragam trok..
xdpt beropreasi cm besa..(nasi seperiuk,ayam sesangkar)
bila dh sit perut,...
tdo x lena..
makan x kenyang...hehhehe

jd,aku p laa check kt doktor...
aku igt lg dialog antara aku dan doktor.....


jururawat memanggil number 5,ahmad noor akbar..(dpt no giliran no 5)..aku pown msok la dlm bilik doktor tu..doktor perempuan.cantik..semangat trus tgk doktor tu....(mengharap sesuatu yang x pasti)

doktor : yaa,encik akbar..skit pe??
aku : skit perut...
doktor : okey..bleh tlg critakan x jd cm na skit tu...
aku : skit nie jd dh dekat 2 hari,igt skit besa ja laa...biar dlu,,tgk2 siang tu dh okey rsa..bila mai mlm nk tdo                                                  xleh rsa...prut skit sgt2..jd senak...memusing atas ktil laa..
doktor : kesian encik kn..okey..encik baring ats tilam nie....(sambil menarik tgn aku)
aku :ikot la kemana doktor tu bwak...cm kna pukau kowtt..hahaha
doktor : okey..selak baju...nk check perut...
aku : selak tnpa rsa malu..doktor mengusap2 prut aku,tekan n sambil gelak2 ngn aku(bajet romantik)
doktor : okey...(muka kecewa)..encik nie GASTRIK....
aku : xkan kowt...badan sasa cm nie dh gastrik...aku pown kecewa sambil rugi RM25 rggt duit ubat..


akhirnya,,,aku terlepas suma jenis mknn yg aku tringin coz kna pantang dlu...so,aku juz mkn benda2 yg xpedas,air susu,coz xnk bg perut luka lgg....aku kecewa coz xdpt mkn cm aku nk dlu...

TP....hehhe
ada tp...kalu mkn cm tu aku bleh krus ckit...mst hensom nnt..(bajet)
hahaha....tp aku xmau suma tu...
aku nk aku cm dlu..
bleh mkn apa sja yg difikirkan mknn..huhuhu
k laa....aku lapaq blik n ie dok menaip pown...so,,nnt jer la kau cerita laen...tggu tau episode yg lebih seronok...

wasalam



No comments:

Post a Comment