Friday 2 March 2012

masalah yg aku fikr sampai sekarang...

salam....aku dh lma x berblog kt sni..xdak benda nk ku sharekn cm dlm fb tu..
hurmm..okey,,aku nk straight to te point...
cter pasal masalah yg bru aku dpt...
kawan2...
aku kdang2 smpai seksakan dri aku blik untuk jga ati kawan2...
aku korban masa aku,wang ringgit aku,tenaga aku n mcm2 lg laaa.....
aku mmg xberkira dgn mmber2 aku n kalu mmber2 aku ajak buat apa...
aku on jaaa....mmg xkesah jnji aku hpie dgn apa aku buat wlaupun penat...


hurmmm...
aku ada sorang kwan aku nie....''gegirl''...aku sgt hargai apa dia buat kt aku slama nie...mmg aku xpenah berkira dgn dia...wlaupun dia bukan awek aku..aku buat n tlg dia ape yg dia nk...aku pown selesa kawan dgn dia...mcm2 aku pernah enjoy dgn dia...she's a good friend....


jeng-je jeng..!!!
nk djadikan cerita laa....mlm tu aku p la stdy dgn awek aku...stdy punya stdy, tgk2 dh nk dekat pkul 11 tp apa yg aku stdy tu byk xpham lg...so,aku try ajak awek aku nie stdy kt kfc arau....fiqq mmg nk stdy luar coz nk tlg aku sme untuk test esok hari...b4 kmi kuar tu,fiqa col mmber dia n gtau dia nk stdy kt kfc dgn aku n fiqa nie ajak la si member join skali stdy kmi nie...tp dia xnak coz tkut ngntok nnt..so,kteorg nie kuar laa...

bile dh pg,aku pown hantar la fiqa blik bilik untuk nk rehat coz smlman kteowg xtdo...
ble fiqa bgun nie,die sembang la dgn mmber die nie..mmber die nie cm nk xnk layan jer ble sembng..so,fiqa dh tau mst trik muka nie...so,fiqa try pujuk n bebaik tp jd semakin buruk laa...mereka bergadoh berterusan sampai sekarang...

hurmmm....
mlm smlm,awek aku uat status dlm fb ''mendiamkn dri lebih baek, buat kerja dan hal msing2'
lbh kurang cm tu laa....dok lpas tu,mmber die buat status plak..''once u give shit,i'll give u tan of shit''..
aku tersentap dgn kta2 cm tu....padahal b4 nie die ada buat status kt fiqa n fiqa xpenah nk kta pe coz aku larang die...kwan die jugak...than jer la n bese la suma tu...lpas dri tu,die trus block fiqa n aku skali..nmpak sgt die benci kmi berdua....

ntah laa wehh....
aku xtau knapa jd cm nie...dsebabkan aku stdy mlm tu.hbs situasi bertukar jd buruk...aku xtau la ape dia marah sgt dekat fiqa..aku xtau ape fiqa buat slah kt die..pdahal tiap kli kteowg kuar mmg akn tringat kt dia n fkir ape nk blikan untuk die coz kiteowg tggl kejap g dating...hurmm..dh 3 kli jd cm nie...mmg la risaukan kiteowg kuar tp dh selamat sampai..syukur laa...xpyah dh la nk mara2...

xtau la aku....
bleh diktakan tiap kli kmi kuar mst akn jd cm nie...xtau la aku nk jga ati cm na lg...adat bercinta la tu..mmber kna la pham sma...bila dekat kmi ja jd cm nie...padahal mmber2 aku yg laen xde la nk jd cm nie pown...xde pown kwan die nk mara2 ble blik tu..hurmmm...

so,,,,,,
aku dh xtau nk buat cm na lg...aku juz mmpu berdoa ja bg diowg okey blik n okey blik dgn aku..aku xnk hilang kawan cm tu jaa....bkan prinsip hidup aku...
so,
apa2 terjadi lpas nie aku trima jaa...
lastly,aku nk minx maaf kalu kmi da uat terguris mne2 hati,perasaan n minda...bukan niat untuk lupakan ke ape...kteorg appreciate ape yg engkau buat dlu...aku juz boleh blas dgn apa yg engkau minx tlg dri aku...
aku xtau nk hargai cm na lg...
biar aku tersinggung....tp aku puas dgn apa aku buat...

kawan2...xpala....aku dh xtau nk fkir cm na lg nk uat suma nie...aku dh buntu..ajak berbincang bukan dia la tu...dia akn trus membenci...aku mara jugak dgn dia sikap cm tu...aku xkn ungkit pasal dia lg...so,hope u enjoy urself...salam kawan...

No comments:

Post a Comment